Krematorium v Podbořanech?
Na zasedání Zastupitelstva města Podbořany bude projednáván bod 14. h), který se bude týkat výstavby krematoria v areálu urnového háje v Podbořanech. O prodej pozemku požádaly 2 fyzické osoby, Rada města doporučila schválení prodeje. Informace uvedené v článku se týkají i Stavebního úřadu. Proto je třeba, aby tento úřad některé informace upřesnil. Pokud bude krematorium umístěno na pozemku parc. č. 1725/1 v k.ú. Podbořany, což je pozemek Urnového háje, je tento záměr v souladu s územním plánem města Podbořany. Pozemky určené územním plánem k výstavbě rodinných domů jsou v prostoru mezi Malou Osadou a silnicí směr Očihov – Plzeň.
Hodnocení: 10. Líbí se Vám tento článek? [ano/ne]
Tisk a email článku:
Komentáře:
Přidat komentář:
Komentáře musí být před publikováním autorizovány. Děkujeme!
Navigace
Sekce
Akce a zajímavosti
Vyhledat s Google
Soutěžíme o Zlatý erb
|
|
Vyhledávání v článcích
Vyhledávání AXIS4.info
Diskuse
- Krematorium v Podbořanech? 27.02.10 22:32
- U Podbořan havaroval kamion 25.02.10 10:32
- Podpora obnovy kulturních památek prostřednictvím obcí s rozšířenou působností na rok 2010 17.02.10 12:40
- Zimní bitva už se blíží 10.02.10 18:42
- Dvanáct moderních přechodů má zvýšit bezpečnost dopravy 22.01.10 19:27
Komentáře
- vencasredl: [44]Vážený pane 1948 až vám zemře někdo blízký z rodiny a přijede si pro něj místo pohřební služby, Avie z...
- Honza: Proč vyjeli Žatečtí a ne Podbořanští??...
- umuts: thank you...
- Roman: Foto Zimní bitva Podbořany 2010 http: picasaweb.google.com R2.Roman.Foto ZimniBitvaPodborany2010#......
- ww: [2] Bitva je v sobotu 30.ledna od 15 hodin....
Poslední články
- Poplatky za KO 2010
- Záznam z jednání Zastupitelstva města
- Podpora obnovy kulturních památek prostřednictvím obcí s rozšířenou působností na rok 2010
- Dnes zasedá Zastupitelstvo města
- Veřejné projednávání revitalizace náměstí v obci Hlubany
Nejpopulárnější
- Nelegální přeprava odpadů [61]
- Sportovní akce na měsíc srpen 2006 [49]
- Prodej cisternového nákladního automobilu CAS 25-RZHP [38]
- V Podbořanech bude na začátku roku rozpočtové provizorium [35]
- Nabídka pracovního místa: vedoucí finančního odboru [34]
Nejčtenější
- Platnost občanských průkazů [16804x]
- Pozvánka na zasedání Zastupitelstva města [7932x]
- Kino Podbořany - Medicfilm 2006 [7368x]
- Silvestr 2006 [7180x]
- Kulturní akce na měsíc duben 2008 [6185x]


V podstatě by jste tedy rádi REFERENDUM. Doplňte tedy anketní otázku: zda-li si občané města Podbořany přejí REFERENDUM V OTÁZCE STAVBY KREMATORIA. Jsou to přeci VĚCI VEŘEJNÉ.
Osobně nejsem v tuto chvíli ani zastánce ani odpůrce. Nevím totiž kde se v současnosti spalují nebožtíci, jaká bude frekvence atd. Netuším taky jestli bude krematorium přínosem nebo bude škodit. O tomto by tedy měli být především občané informování a měla by se vést diskuze. Nenutil bych tak spoluobčany jen do otázky, zda si přejí krematorium nebo ne. Tímto se získá názor jen od malé skupiny lidí.
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval Marika — #7
01.12.09, 09:10:58No to je ale hloupost, a bude to jako s tím lihovarem v Ústí nad Labem - je to cítit všude okolo - kdo pak tady ve městě bude chtít bydlet - u krematoria. Je tady kafilerka a všichni s ní máme praktické "voňavé" zkušenosti. Všechny nemovitosti ve městě pak klesnou na své ceně. Urnový háj má přece sloužit k něčemu jinému a ne k nějakému krematoriu. Vždyť je to hned 300 nebo 400 metrů od města... A co kouř a saze? Nechte urnový háj urnovým hájem a nic tam nestavte, tedy pokud Vám jde o občany města...
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval Beneš — #3
03.12.09, 16:03:04[2inspirován Nováková — #2 Vážená.Pište za sebe a ne za "občany města".Protože každý může mít svůj názor.Vy už víte dopředu jak by to fungovalo?(smrad,kouř).Toto je pouze anketa,která stejně nic neřeší.
odpověz na tento komentář 03.12.09, 18:35:41Všichni víme, že nejbližší krematoria jsou v Karlových Varech a v Mostě, což je trochu z ruky. Také víme že v obou městech jsou umístěna zhruba 200m od husté zástavby a nikdo nikdy si na nic nestěžoval, ba ani tam nikdo nikdy nic necítil. Byl jsem tam kdysi na exkurzi a vím jistě, že žár v nich je tak velký a okamžitý, že to snad ani nelze. O filtrech v komíně ani nemluvím, tak proč ne.Alespoň to budu mít blízko....:-)
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval PETR — #6
03.12.09, 20:27:02Výstavba mi nijak nevadí. Rád bych tam pak pracoval jako kotelník :-)
odpověz na tento komentář 04.12.09, 05:19:51
inspirován radar — #4 To není pravda,v Mostě s tím mají problém - hlasuji - NE!
odpověz na tento komentář 04.12.09, 07:06:59inspirován Filip Samko — #1 V současné době jsou krematoria v těchto blízkých lokalitách: Most,Ústí n.Labem,Vysočany u Chomutova, Karlovy Vary,Plzeň,Kladno.
odpověz na tento komentář 04.12.09, 07:19:45Nemáte pravdu, nejbližší krematorium je ve Vysočanech u Chomutova cca 25 km od Podbořan.
viz:
http://www.mapy.cz/#mm=ZP@sa=r@st=sr@ssq=Podbo%C5%99any@sss=1@ssp=120446060_128724684_150133868_150007500@srq=route...(fast,toll):50%C2%B023'24.59%22N%2013%C2%B031'41.606%22E%3E50%C2%B013'45.726%22N%2013%C2%B024'42.9%22E@x=130939840@y=136777664@z=9
Web: http://www.vysocany.cz
odpověz na tento komentář 04.12.09, 07:23:27A to by nešlo využít kafilérie? Vždyť mrtvola jako mrtvola, ne?
odpověz na tento komentář 04.12.09, 11:05:38Tento podnikatelský záměr dvou fyzických osob ovlivní život ve městě pro všechny občany a na hodně let.
odpověz na tento komentář 04.12.09, 13:05:57Za sebe říkám NE, do Mostu a Chomutova jezdí většina lidí běžně nakupovat, tak jaká daleká vzdálenost????
A Němci ať si řeší své potřeby na svém území
a nedělají z nás pitomce, kteří jim na všechno skočí.
Ještě by mně zajímalo, kdo naklikal tolik souhlasných bodů. V diskuzi jsou pouze dva souhlasné příspěvky a v anketě je jich většina. Trochu nepoměr, ne?
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval Pavel Hlavinka — #14
04.12.09, 13:08:27Tak to už z Podbořan bude úplně ztracená lokalita. Bez dopravy,bez zdravotnických služeb,bez možnosti vyžití-viz naše cyklostezky, bez komunálních služeb. Za to budeme moci poskytovat servis cizincům a pak to sami nebudeme mít daleko na poslední cestu. SUPER!
odpověz na tento komentář 04.12.09, 13:21:10Myslel jsem, že město má být pro živé a živoucí a ne jen lokajem pro dva jedince a jejich výdělečnou činnost.A našim zastupitelům to vyhovuje? Jsem pro referendum!
Když jste tak horlivý zastánce výstavby, proč se nedokážete podepsat celým jménem?
odpověz na tento komentář 04.12.09, 13:23:28inspirován Ilona Imríšková — #11 Myslím si,že už by se měla tato internetová šaškárna vypnout.Už minimálmě 2 x během hodiny přibylo asi 60 kladných hlasů.Tak o čem to je?
odpověz na tento komentář 04.12.09, 14:05:34dobry den,napad pro krematorium,proc ne?to co jsem si tady doposavad precetl me vede k nazoru ze spousta obcanu se zapornym nazorem vubec nevi o co jde...spatne ovzdusi atd.je videt ,ze mezi nami najdeme jeste spousty nevzdelancu.jsem pro,berte to tak,ze se nebude muset zvetsovat uz takhle preplneny hrbitov a kazdy si sveho rodineho prislusnika muze vzit doma a doprat mu odpocinku,tam kde se citil nejlepe...za sebe jeste jednou rikam ano,ano a pro ty co to nepochopili,ano.mejte krasny den a ten preji vsem.bez rozdilu
odpověz na tento komentář 04.12.09, 15:14:14pracuji v praze a schodou okolnosti mam podnajem u krematoria ve strasnicich a muzu vam rici,ze je to jedna z nejkrasnejsich a nejdrazsich lokalit v praze...treba by se po tom u nas zvedla cena pozemku jako v praze.takze za sebe jsem pro.
odpověz na tento komentář 04.12.09, 17:15:09Také hlasuji pro krematorium.
odpověz na tento komentář 04.12.09, 21:15:48Koukám na výsledky hlasování a myslím, že pan Hubálek omylem přehodil 1/3 a 2/3 - http://zpravy.idnes.cz/psycholog-hubalek-nedivte-se-nicemu-tretinu-naroda-tvori-pitomci-p93-/domaci.asp?c=A091120_152459_domaci_lpo...
Ale věřme jen tomu, co si sami zfalšujeme.
Chápu, že krematorium je zde hodně potřeba, stejně jako třeba letiště, krytá klimatizovaná sjezdovka .... a můžeme uspořádat Olympijské hry (zimní), když Praha vzdala letní.
PS: Skokanské můstky už mají v Kryrech, Hlavní ulice :D
odpověz na tento komentář 05.12.09, 19:16:55Nevidím důvod, proč by se nemohlo postavit krematorium. Kecy o škodlivosti nebo o čem jsou naprosto zcestné. Spíš si dávejte pozor jaký jedy kupujete v lídlu nebo v penny, nebo co to tam máte za hnůj.
odpověz na tento komentář 06.12.09, 11:32:26To Ťulda, Radar, Martin, Honza,Kumbál.
odpověz na tento komentář 06.12.09, 14:03:50Čekala bych minimálně to, že se dokážete podepsat celým jménem, pokud máte na něco svůj názor a stojíte-li si za ním.
A co se týká těch nevzdělanců, myslím, že to není adekvátní pojmenování těch, kteří mají jiný názor.
Počkejte pár dní a pokud nebudete zrovna bydlet
v Praze, uvidíte a ucítíte ten správný smog v našem dolíku.Přes zimu tu bývá dost nedýchatelno i bez další spalovny čehokoli.
Ale to je prave ono - moderni krematorium dnes skutecne nemuze zamorit mesto smogem...je to stejne asi tak, jako kdyz si v Podboranech nekdo postavi dum - taky budeme kricet ze znecistil mesto???
odpověz na tento komentář 06.12.09, 16:46:40Pro : Drápal
odpověz na tento komentář 06.12.09, 18:50:08Tak to je trochu jiná stavba, ne? S rodinným domkem to nikdo rozumný jistě srovnávat nebude. Už jenom vzhledem k tomu, jaká doprava je u RD a jaká
u spalovny. Protože pokud má být jakékoli podnikání produktivní, je potřeba obrat materiálu a zboží..A tohle podnikání je.Za sebe také říkám NE!
Tato elektronická hlasování jsou ovlivnitelná. Čím víc kmarádů zapojíš, tím víc získáš hlasů... Jediné správné rozhodnutí je REFERENDUM.
odpověz na tento komentář 06.12.09, 18:52:32Tak trošku mi to přijde, že kritikům výstavby nejde ani tolik o negativa, která si, neznaje detaily projektu, hystericky vymýšlejí, ale spíše o závist hodnou maloměsta, typu "to přeci nejde aby na tom někdo vydělával, zabraňme tomuto...." Udělejme referendum,tam to většina podbořanskýho plebs zamítne a bude klid, budou zase spokojene spat, a pokojně budou čuchat x let zastaralou kafilerii bez pípnutí...pohoda jazz. :-)
odpověz na tento komentář 06.12.09, 20:10:39Psal jsem to už jednou a je to pravda.Proto si myslím,že už by měl administrátor tuto trapnou stránku zrušit.Těch asi 600 záporných hlasů za poslední hodinu to opravdu mluví za všechno.
odpověz na tento komentář 06.12.09, 21:42:14Jak je možné, že když je na těchto stránkách přihlášeno 250 lidí za celý den, tak se během hodiny načte 1400 hlasů. Z každého PC je možné hlasovat pouze jednou. Je to podvod, a ať si dotyčný sáhne do svědomí. Je to sprostý podvodník a hlasování pak není objektivní!!!
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval Hanka Š. — #28
06.12.09, 22:05:04To Kumbál
odpověz na tento komentář 06.12.09, 22:07:27Nevím,kdo jste, ale už jsem v minulosti slyšela tuhle argumentaci mnohokrát. Vždycky, když došly argumenty k obhajobě nějakého projektu,sváděl se názor oponenta nebo oponentů na závist, případně hysterické reakce.
To už jsem si myslela, že tuhle dobu máme za sebou!
A to, že občané města jsou plebs, to snad nemyslíte vážně! Jakým právem se povyšujete nad ostatní? No, chytrý si názor udělá sám.
A s panem Hlavinkou naprosto souhlasím, žádná anketa sama nic nevyřeší.Jen aby neměl problém pan Danda, že to vůbec zveřejnil na webu.
inspirován Pavel — #26 Jak je možné, že když je na těchto stránkách přihlášeno 250 lidí za celý den, tak se během hodiny načte 1400 hlasů? - Úplně jednodušše. Možná tím chtěl ten podvodník, jak jste tu dotyčnou osobu nazval, pouze dokázat, jak je tato anketa absurdní a že by se mělo vypsat regulérní REFERENDUM!
odpověz na tento komentář 06.12.09, 22:26:00I já jsem PRO.Zrušte toto trapné hlasování.Všichni vidíme,že si tu nějaký trapný blbeček léčí svoje mindráky.Ale i takoví jsou bohužel mezi námi.
odpověz na tento komentář 06.12.09, 22:28:43REFERENDUM! REFERENDUM! REFERENDUM!
odpověz na tento komentář 06.12.09, 22:28:44To Ilona Imríšková:
A jaké jsou tedy Vaše argumenty proti výstavbě? Prosím konkrétně. Děkuji.
odpověz na tento komentář 06.12.09, 22:37:26To Kumbál
odpověz na tento komentář 06.12.09, 23:02:29Mne by nejvíc zajímalo, co vede investory k takovému projektu a zrovna v Podbořanech.Co to zkusit
v Krásném Dvoře! Tam by asi byla větší negativní reakce! Nemyslím,že by byl nedostatek kapacity okolních krematoriích. Ale třeba se pletu. Pokud nebudou lidé informováni včas a průhledně, vždy to nějak zavání. V této republice jsme takových praktik svědky téměř denně.Prozatím možná uspokojím vaši zvědavost lokalitou města- dolík,v němž se drží mlhy a smog, včasným nezveřejněným projektem ,neznámou kapacitou krematoria, s tím související nedostatečnou dopravní
obslužností.S tím je velký problém už nyní, po zprovoznění stávajících továren. A takové krematorium bude další z nich.Nechci vám kazit iluze, ale zaplněnou kapacitou určitě nebude procento podbořanských občanů. V Německu spalovny stavět nechtějí, ale Češi za peníze udělají cokoliv. Projděte se někdy po městě. A řekněte si: Tady se mi líbí a chci tu žít rád.Ale upřímně!
Vážený pane Kumbále,nebo jak se jmenujete.Vy chcete argumenty proti výstavbě?Já proti výstavbě nejsem,ale vy nazýváte ty kteří jsou proti podbořanským plebsem!Vy jste snad nějaká nadřazená rasa?I druhá strana může mít svůj názor a bez urážek.Ale tady jde o to,že vy asi nějakou diskuzi nepřipouštíte.Pro Vás jsou prostě ti druzí blbci.To je pak těžké s Vámi o něčem diskutovat,když pouze ty Vaše argumenty pro výstavbu jsou správné.To je pak tato debata o ničem.Tak aspoň podbořanské lidi neurážejte.
odpověz na tento komentář 06.12.09, 23:20:50Dobry vecer. sleduji tento komentar a uz to nemohu vydrzet a musim reagovat. Nevedel jsem, ze pani Imriskova ma informace o stavbe, protoze ani zastupitelstvo jeste neprobehlo a vy uz vite jak to bude vypadat, odkud se budou vozit neboztici atd. Az budou nove volby tak se urcite prihlaste. Protoze jedine vy date mesto do poradku, kdyz uz ted o vsem vite jak bude vse vypadat. Podle meho nazoru to jeste ani na meste nevedi. Vse se podle me melo rozhodnout na zastupitelstvu a to ze da Danda komentar na stranky mesta vyvolalo tuto hadku. uplne zbytecne. o hlasovani ani nemluve. to je urcite spravedlive:-))) jak muzete vedet, ze to mestu ublizi? ja hlasuji PRO... A verim, ze kazdy rozumny clovek bude hlasovat take PRO. Vsichni nadavate na pohrebni sluzby, jak je vse drahe. Ale kdyz nekdo chce udelat neco pro, tak to zavrhnete. a hlavne na strankach je, ze to maji stavet soukrome osoby. tak podle me mesto to nebude nic stat ba naopak mu to prinese. to je preci logicke. doufam, ze jsem se nikoho v tomto clanku nedotkl.... mejte se krasnetext
odpověz na tento komentář 07.12.09, 00:33:43To Vorisek
odpověz na tento komentářA teď jste uhodil hřebíček na hlavičku!Zastupitelstvo ještě neproběhlo, ale až proběhne, bude už vše schválené a začne se stavět. Tahle diskuze je i o tom, že nejsme včas informováni
o navrhovaných projektech. A to bychom asi měli být! Škoda,že už nevychází místní časopísek, ten alespoň lidem nějaké informace dal. Takhle má informace jen ten, co se po nich chce pídit. A přiznejme si, že na to my, pracující, nemáme tolik času,kolik by bylo třeba.A někdy ani chuť. Dobrovolně jsme odevzdali rozhodování o nás do rukou jiných.
Ale rozhodně to není o hádání, jen to chce i trochu logicky uvažovat.I s ohledem na budoucnost. Naši předci nám odkázali kafilerii. Co odkážeme my našim potomkům? Hezký den všem.
- komentář inspiroval P. Vorisek — #38
07.12.09, 09:34:01Ono to nikde není zmíněno, ale v nějaké místní nebo oblastní drbně jsem se dočetl, že to má stavět (nebo se v tom silně angažovat Barák). Je to pravda??? To už mu jeho pohřební služba vynáší málo? Nevím jak teď, ale před časem byl dražší, než některé firmy v Praze.
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval xx — #40
07.12.09, 10:40:51Tak nevím jestli to má něco společného s panem Barákem,ale ti dva němečtí podnikatelé jsou v Německu samé dluhy a podvody tak to zkouší u nás.Třeba jim to vyjde.
odpověz na tento komentář 07.12.09, 11:53:39inspirován Ilona Imríšková — #35 pani Imriskova nemate pravdu. Zastupitelstvo nerozhoduje o stavbe, ale o prodeji pozemku. v tom je rozdil. takze lidicky by se pak vsichni dozvedeli, jak bude stavba vypadat a dalsi informace. tak jim take dejte sanci se obhajit a hlavne nemluvte o pracovni vytizenosti, kdyz jste na internetu prihlasena 24 hodin dene:-)))
odpověz na tento komentář 07.12.09, 12:56:44To P. Vorisek
odpověz na tento komentář 07.12.09, 14:03:29Proč napřed prodat pozemek někomu, kdo tam chce postavit krematorium a pak se teprve ptát, chceme-li ho tam nebo ne? Moc logiky v tom není,že?
A co já dělám se svým časem je jen moje věc, žádný nadřízený mě neplatí a používám svůj počítač
i internet. Ale do toho vám, mimochodem, opravdu nic není.
inspirován 1948 — #36 pan Barák a pan Petr Popule, zřejmě to spolu vymysleli po pěti pivech na Slunci :-)))
odpověz na tento komentář 07.12.09, 15:28:45Proč prostě paní Imríšková nemůžete přijmout fakt, že je to podnikání jako každé jiné. Město do toho neinvestuje ani korunu a naopak z toho může jen profitovat. Objeďte si pár krematorií a uvidíte, že lidé v nejbližším okolí o nich ani neví. Negativního dopadu na životní úroveň a prostředí v Podbořanech se nebojím. Z hlediska emisí víc škodí topení uhlím, než spalování nebožtíků zemním plynem. Myslím, že referendum v tomto případě není na místě. Stále marně hledám argumenty proti...
odpověz na tento komentář 07.12.09, 15:29:16Jaké REFERENDUM? Nezdá se vám to jako vyhozené peníze? Mě tedy ano!!! Vy jste nebyla u voleb do zastupitelstva? Vždyť jste si mohla zvolit, tak jako každý, zástupce města, kteří jsou snad kompetentní v těchto věcech rozhodovat! Myslím, že město potřebuje peníze na rozhodně jiné věci, než na nějaké vaše referendum. Na podzim budou volby do zastupitelstva, tak máte možnost.
odpověz na tento komentář 07.12.09, 18:33:33[1Jsem proti tomu,aby zde bylo krematorium.
odpověz na tento komentář 07.12.09, 20:41:57Už jsem jednou navrhoval, ať se to všechno pálí v kafilérce. Aspoň budou mít kšefty a nebudou muset propouštět nebo zavírat. :D
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval vencasredl — #67
07.12.09, 20:55:09Jsem PRO stavbu krematoria.
odpověz na tento komentář 07.12.09, 21:10:07Na této stránce je také zajímavá diskuze týkající se možné výstavby krematoria v Podbořanech: http://zatecky.denik.cz/diskuse/diskuse_prispevky.html...
odpověz na tento komentářVšimněte si hlavně příspěvku od jistého pana Lechnera, ředitele firmy TABO-CS z Olomouce specializující se na výrobu kremačních pecí - odkaz k ověření na této stránce: http://www.firmy.inform.cz/d/TABO-CS-spol-s-r-o-100393... .
Proč zrovna pana z Olomouce zajímá výstavba krematoria v severních Čechách? Že by náhoda? ;-)
- komentář inspiroval Hanka Š. — #48
07.12.09, 21:10:41A neslo by to krematorium udelat v kotelne v byvalych kasarnach, kdyz porad hledaj vyuziti : D
odpověz na tento komentář 07.12.09, 21:15:17Nebo v ty kafilerce....priserny jak ta nekdy smrdi....to se vzdycky pozna jestli hori kun nebo zajic nebo jestli tam prave hodili hraboše, to se pozna vazeni : )
inspirován Hanka Š. — #46 Oprava odkazu k diskuzi - viz. příspěvek výše:
http://zatecky.denik.cz/zpravy_region/podborany_krematorium_20091202.html...
odpověz na tento komentář 07.12.09, 21:16:30A co je na tom spatnyho, ze se v diskuzi k vystavbe krematoria vyjadri, nekdo, kdo vyrabi kremacni pece? Proboha? To jsou skutecne Podborany az takova neprejici, zapskla komunisticka basta neprejici podnikani??
odpověz na tento komentář 07.12.09, 21:29:00Podbořany jsou pověstné svým specifickým smradem. Prasečák z Vroutku, bejkárna u Valovského lesa, slavná Kafilerie a nyní je na pořadu krematorium jinak velmi užitečné zařízení a podnikatelsky zajímavé. I kdyby také občas zasmrdělo /to vlastně nikdo neví/, tak mějte na paměti, že tyto smrady sice lidem smrdí ale zdraví neškodí. Už je obsazeno místo spalovače mrtvol?
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval Hanka Š. — #51
08.12.09, 11:38:26inspirován MIKI — #50
Takže v podstatě tím chcete říct, že Podbořany už jsou stejně "smradlavá díra", tak proč se vlastně snažit a namáhat to změnit??
.......to je smutné, ale bohužel ve společnosti stále aktuálnější a rozšířenější názor....
odpověz na tento komentář 08.12.09, 20:15:23Po nás potopa.. hlavně když to sype, že? :-(
Ano, Podbořany jsou skutečně smradlavá díra. A teď když je tu bezpečný, nezávadný projekt, tak nám svitlo, a zjistili jsme, že si ho v Podbořanech nemůžeme dovolit, protože by vybočoval ze zajetých standardů ... :-D
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval xy — #53
08.12.09, 21:05:38inspirován Ereny — #52 a jak víte, že je bezpečný a nezávadný? vy jste snad odborník přes krematoria?
odpověz na tento komentář 09.12.09, 14:55:12Přijdete dneska na jednání zastupitelstva města? Bude hojná účast? :-)
odpověz na tento komentář 09.12.09, 15:54:10Tedy sledovat tady ten cvrkot jo opravdu zábavné, alespoň já se tedy bavím, je to tu samej odborník na spalování čehokoli, když si chce někdo zakoupit od města pozemek a podnikat na něm, hned je třeba vypsat referendum,to myslíte vážně!!!!!Vypisoval někdo referendum když se stavěla Candy,továrna na kobercová vlákna v Hlubanech,továrna na polystyrenové vložky do ledniček - víte vy vůbec jak je to škodlivý a životu nebezpečný provoz????? Pokud tu má něco takového stát, nemáte dojem, že by do toho asi nikdy nikdo nešel, kdyby to nesplňovalo ty nejpřísnějším hygienické evropské normy a předpisy. Dneska je pokutován každý větší i menší znečisťovatel ovzduší nemalými pokutami. Máte pocit, že si to v dnešní době někdo lajzne?Asi né protože pokuty by převýšily jeho zisk, tím si buďte jistí.To jen na okraj o tomhle totiž něco vím, ale nevzrušujte se , pište dál, fakt mě bavíte a v TV je stejně stále prd.
odpověz na tento komentář 09.12.09, 19:23:10Vždyť se stačí podívat na preference rudých komunistických palic v Podbořanech...nelze se divit takovým reakcím...
odpověz na tento komentář 09.12.09, 21:12:59V Mostě je krematorium přímo za nemocnicí nemocnice v Praze Motole je rovněž vzdušnou čarou nedaleko krematoria a Karlovy Vary jsou světoznámé lázeňské město. Já jsem praovala v mostecké nemocnici 13 let a nikdy jsem nezaznamenala, že by tam krematorium někomu vadilo - natož "smrdělo".Je mi spíš líto, že za totality se nikdo neodvážil proti jakékoliv zhovadilosti ani ceknout a nyní každý kecá do všeho. Myslím, že se zde opravdu jedná v první řadě o ZÁVIST, což je velkou neřestí dnešního člověka.
odpověz na tento komentář 10.12.09, 22:23:13Krematorium není špatný nápad....:)Nevidím jediný důvod proč by se nemělo krematorium v Podbořanech postavit.:dobrý nápad..Nesmrdí.!a to že tady většina lidí píše že není pro ..pouze závidí a starají se zbytečně komu bude krematorium patřit:)není to jedno?
odpověz na tento komentář 10.12.09, 23:12:35Tak jsem si právě poslechl zvukový záznam z jednání zastupitelstva, kde se projednávala věc prodeje parcely k výstavbě krematoria. Vyslechl jsem si názory jednotlivých zastupitelů a diskusní příspěvky pana Baráka. Vše proběhlo v klídku a pohodě. Obavy některých zastupitelů se dají pochopit stejně tak,jako smysluplné obhajoby celého tohoto projektu.
Co mě ale dost zarazilo, byl přístup některých zastupitelů v závěrečném hlasování. To, že se ozývaly hlasy "jsem pro návrh" a "jsem proti návrhu" je v pořádku, ale dost mě zaráželi zastupitelé, zdržující se hlasování. Proč to? Co vede člověka ke zdrženlivosti? Napadají mě jen dvě věci. Neznalost celého problému ( potom ale nemají tací na jednání co dělat), nebo obava z toho, že si proti sobě někoho poštvu a tak radši zůstanu uprostřed problému (tomu se běžně mezi lidmi říká zbabělost).
A můj názor na celou stavbu? Jsem pro.
odpověz na tento komentář 15.12.09, 13:47:23Tak to panu Barákovi přejme. Nedělejme si však iluze, že to je pro blaho občan Podbořan. Ha, ha. Je to pouze pro blaho kapsy pana Baráka. Nic proti, je to podnikání jako každé jiné. Musí se holt snažit, když ho pan Füleky vyhodil z Kadaně a navíc se mu chce nacpat do Podbořan. To je pech. Rada nakonec - pozor, než těch 12 milionů splatíte, abyste se nestal svým vlastním klientem, pane Baráku. :-)))
odpověz na tento komentář 15.12.09, 20:08:18Jak to teda vlastně dopadlo? V hlasování bylo 10 pro, 2 proti a 6 se zdrželo hlasování a návrh neprošel???
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval ww — #62
16.12.09, 09:28:11inspirován Myšpulín — #61 Ne, neprošel. Pro schválení jakéhokoliv návrhu je potřeba 11 hlasů tzn. nadpoloviční většina z 21 zastupitelů.
odpověz na tento komentář 16.12.09, 19:54:04Ať počítám jak počítám, 10+2+6=18. Osmnáct přítomných, osmnáct hlasujících a kde jsou ostatní tři zastupitelé?
odpověz na tento komentářTo se jako nutná nadpoloviční většina počítá i s jejich nepřítomností?
Myslím si, že z přítomných hlasovala jasná nadpoloviční většina pro, tak kde je problém? No jistě, určitě v debilně schváleném hlasovacím řádu, který umožňuje takto přiblblé hlasování.
Ale čemu se vůbec divím?! Naše republika je již tak prohnilá, že se nějaký podbořanský paskvil lehce schová. Na vše pak doplatí zase jen jednotlivec, kterému ve snaze rozvinout své podnikání byly opět naházeny klacky pod nohy. Závist je hnusná věc, ale češi už jiní nebudou. Zase se stydím za svoji národnost.
- komentář inspiroval RR — #65
28.12.09, 09:47:36Anonymusi-máš asi ve všem pravdu,ale bohužel s tím nic nenaděláš.Podbořany=Kocourkov.Ostatně jinde to není o moc lepší.
odpověz na tento komentář- komentář inspiroval RR — #65
28.12.09, 14:01:53inspirován Anonymus — #63 inspirován Petr — #64 Nestačím se divit těmto znalostem a počtům. Jen tak pro zajímavost pánové: Zákon č. 128/2000 o obcích (tedy žádný "podbořanský paskvil či dabilně schválený hlasovací řád nebo, co že jste to ještě ve své znalosti "Kocourkova" vymysleli, že existuje") ve svém § 87 jasně ukládá, že: K platnému usnesení zastupitelstva obce, rozhodnutí nebo volbě je třeba souhlasu nadpoloviční většiny všech členů zastupitelstva obce, nestanoví-li zvláštní právní předpis jinak 31a).
odpověz na tento komentář 31.12.09, 07:57:29A má to svou logiku, protože pokud by toto zákon tímto způsobem neřešil, tak by se krásně mohlo stát, že sice bude zvolených 21 zastupitelů, ale takhle u piva se třeba 5 z nich rozhodne, že přijme nějaké usnesení, dá si nějakou čekací dobu cca 20 minut (tedy ještě tak 1 pivko:-)) a pak přijme nadpoloviční většinou z přítomných (tedy 3 hlasy) cokoliv. To asi uznáte, že by byla hovadina.že :-)
Možná by neškodilo, než začnete o něčem psát, zjistit si alespoň "ZÁKLADNÍ" fakta a možná byste byli překvapeni, co všechno zákon o obcích řeší a jak... Jo a žádný hlasovací řád fakt neexistuje:-)Příjemné vkročení do nového roku. RR
Ti co na těchto stránkách nejvíc kříčí bývají většinou Anonymusové a jim podobní,ale o podstatě věci nemají ani páru.A opravdu si stačí jen přečíst zákon o obcích a ne se hned stěhovat do Kocourkova nebo psát nějaké nesmysly.A zákony jsou tu od toho aby se dodržovaly,ať se to někomu líbí nebo ne.Protože bez nich by to Kocourkov opravdu byl.
odpověz na tento komentář 31.12.09, 10:30:43inspirován 1948 — #44Vážený pane 1948 až vám zemře někdo blízký z rodiny a přijede si pro něj místo pohřební služby, Avie z kafilérky a přihodí to tělo mezi rozkládající se dobytek, tak vám spadne čelist, přestanete sem psát takové hovadiny a začnete konečně přemýšlet jako dospělý člověk.
odpověz na tento komentář 27.02.10, 22:32:23